La cursa de les ermites l’organitza l’equip directiu l’últim dia del primer trimestre, aquest any ha caigut el 19 de desembre. Aquesta és la 14a edició. Durant aquest dia de celebració hi ha dues curses. Per una banda, la de grans, que va per fora de l’escola, i en la qual primer surten els que corren i després els que van caminant. I posteriorment, la dels petits, que tenen un recorregut adaptat i fan voltes al voltant del pati. En aquest cas el més important és divertir-se, ja que per a la majoria és la seva primera cursa.
La cursa comença a les 10 h i acaba a les 14 h. Entre els alumnes de l’ESO que competeixen, s’organitzen dues categories: primer cicle per una banda, i segon cicle per l’altra. A I3 fan una volta per dins de l’escola, però a I4 i I5 fan dues voltes. Des de primer fins a quart de primària surten de l’escola caminant a fer el recorregut. A partir de cinquè de primària fins a quart de l’ESO poden anar corrents o, si no, caminant.
Una vegada ja han corregut totes les categories, es fa l’entrega de premis i una estona d’esbarjo per tancar aquest dia de celebració. Molta sort a tots els participants!
